Announcement October 17th: Dear fans, we have to postpone our October 24th show to after the war. For refunds please contact Netanya Cultural Hall at 098308811 We will be back, stronger than ever, after we whoop some ass!

2024 בית ספר היאבקות בהדרכת גרי רויף

בית ספר להיאבקות בהדרכת גרי רויף מהווה מסגרת לחובבי ההיאבקות המעוניינים להגשים את חלום הרסלינג. אימוני ההיאבקות מסייעים בהעלאת הבטחון העצמי ומאפשרים פריקת מתחים בדרכים נכונות ובריאות, האימונים מקנים משמעת עצמית גבוהה תוך שיפור גמישות ובניית השרירים. מי שמשקיע באימונים בסופו של דבר הופך למתאבק לכל דבר.

מחנה אימונים עם מאט סיידל וג'יי לית'ל

על המאמן - גרי רויף הינו מאמן כושר והיאבקות מוסמך, בוגר בית הספר למאמנים של מכון וינגייט ומכללת הספורט גיבעת וושינגטון, עם ניסיון רב באימונים בחדר כושר, אימוני כושר אישיים, היאבקות יוונית רומית וחופשית, היאבקות בהכנעות והיאבקות מקצועית בידורית, עם וותק של למעלה מעשור באימון ילדים ומבוגרים כאחת. 

גרי טיפח 3 דורות של מתאבקים ישראליים וממשיך לאמן ילדים ומבוגרים מכל הגילאים שמעוניינים להגשים את החלום המיוחד הזה שנקרא היאבקות. גרי שימש כמאמן גם בסדרה "מכת מדינה" ומוכר בברנז'ה בתור מי שמתמחה בתחום ההיאבקות הבידורית. בשנים האחרונות לגרי יצא לעבוד עם אגדת ה-WWE טטנקה ועם מתאבק WWE/ECW ליטל גווידו/ננזיו, הואן אריקים, בריאן קנדריק, מאט סיידל, דארבי אלין ועוד וכן גרי זכה להיות אורח בפרפורמנס סנטר של ה-WWE בפלורידה, מה ששיפר את סגנונו בזירה וגם את עבודתו כמאמן. גרי מתעדכן בכל טכניקות האימון האחרונות ומתייעץ עם מאמנים רבים בתחום בדרך קבע. גרי הינו מאמן ההיאבקות היחידי בארץ בעל הסמכה מקצועית ומוכרת בתחום.

את בית הספר להיאבקות ביקרו מגוון מתאבקים גדולים ששימשו כמאמנים אורחים אשר שיתפו מהידע הרב שלהם ותרמו ועזרו לשיפור הטכניקה והיכולת של המתאמנים. בין המאמנים האורחים: טטנקה, קווין ואן אריק וברט "היטמן" הארט. בנוסף, ביקרו אותנו גם מתאבקי אינדיז שהתאמנו איתנו וחלקו עמנו את הידע מהאינדיז, וביניהם: נועם דר, דרו גולאק, סער בוקשטיין, אביב מעיין ותומר שלום.

בפסח 2014 הגיע אלינו ליטל גווידו/ננזיו מתאבק WWE/ECW לשעבר ובנוסף להשתתפותו במופע "כאסח בפסח" שלנו הוא העביר לנו מחנה אימונים נפלא וערך מפגש מעריצים עם התלמידים של בית הספר להיאבקות של ה-IPWA.

זהו המקום לכל מי שאי פעם חלם להיות מתאבק כמו ב-WWF/WWE. בית ספר להיאבקות בהדרכת גרי רויף מספק מסגרת תומכת ומגובשת לילדים, נערים, מבוגרים, בנים ובנות וכל מי שרוצה להגשים את חלום ההיאבקות. הפעילות כוללת חוג, מופעים ואימונים אישיים. הילדים זוכים להעלות את הביטחון העצמי שלהם, בונים מסת שריר, מפתחים כוח, סיבולת וגמישות. המבוגרים חוזרים לכושר וכולם זוכים להוציא אגרסיות בדרך לא אלימה. לומדים את כל מה שצריך כדי להיות מתאבק מקצועי בישראל, החל מאיך להתגלגל, ליפול ולבלום עד להטלות וסופלקסים ואיך לדבר ו"למכור". והכל בצורה מהנה וכיפית. במקביל לאימונים, אנו מקיימים גם מופעים במסגרת הליגה שלנו - IPWA - Israeli Pro Wrestling Association עם מיטב המתאבקים הישראליים שהוכשרו על-ידינו ומדי פעם מביאים לארץ גם כוכבי WWE. ב-2005 הגיעו אלינו ברט הארט וקווין ואן אריק במסגרת צילומי סדרת ההיאבקות "מכת מדינה, בקיץ 2012 הגיע אלינו אגדת ה-WWE טטנקה ובפסח 2014 הגיע אלינו מתאבק WWE, ECW ובושידו ג'יימס מריטטו - ליטל גווידו (ננזיו) להעביר לנו מחנה אימונים ולערוך קרב עם הרב סוויסה (גרי רויף) - מאמן היאבקות וכושר מוסמך, בוגר בית הספר למאמנים של מכון וינגייט ומכללת הספורט גיבעת וושינגטון. המתאבק היחידי בארץ שזכה לעלות לזירה מול מתאבקי WWE לשעבר. אז אם חלמתם אי פעם להיות מתאבקים כמו ב-WWE או ליטול חלק מפעילות בסגנון, הגעתם למקום הנכון!

[בית הספר כרגע סגור. אנו מקיימים מחנות אימונים עם מתאבקים מפורסמים - מאט סיידל, ג'יי לית'ל, ננזיו,גווידו ועוד וכן שולחים מתאמנים שלנו לבית ספר של WXW בגרמניה ובית ספר של מאט סיידל בפלורידה]

אימונים: ימי שני. 19:00. מכון גבי נח. רזיאל 25. נתניה